Nejat İşler'den Yeni Kitap-Ben Hep Senin Yanındaydım



Ünlü oyuncu Nejat İşler’den eşsiz bir eser olarak piyasaya çıkan ve oldukça popüler hale gelen bir roman; “Ben Hep Senin Yanındaydım”!

İşler’in kalbinden, aklından, hayalinden hikâyeleri konu alan eser, “Ben Hep Senin Yanındaydım” raflardaki yerini aldı. En çok satan kitaplar bölümünde yerini almıştır.

Nejat İşler, Ben Hep Senin Yanındaydım’da kimi aynı kadın için birbiriyle yarışan iki dost, kimi bir beyaz yakalının katıldığı zoraki doğum günü kutlaması, kimi de Bodrum’da büyük bir yıkımın ardından bir bohemin yaşamı üzerine sıcak ve içten, özellikler taşıyan hikâyeleriyle karşımıza çıkıyor.

Nejat İşler, Can Yayınları’ndan çıkan ve 100 binin üzerinde satan ilk kitabı Gerçek Hesap Bu!’dan sonra Ben Hep Senin Yanındaydım’la romandan yaşamöyküsüne, psikolojiden bilime, her alanda ufuk açan, hayata anlam katan kitaplar yayımlama amacıyla 2019 yılında Can Yayınları bünyesinde kurulan Mundi’de!


“Nejat İşler-Ben Hep Senin Yanındaydım” Kitap Tanıtım Bülteni

Gözlerimi kapadım, seni düşledim. yan koltuğumda oturuyordun. elinde bi kitap vardı. göz göze geldik, “masal okuyorum, iyi geliyor,” dedin. yanıma kitap almayı unutmuşum. sıkıntımı anladın, kitabı bana uzattın. “al, okumaya başla, iyi gelecek.” teşekkür edip aldım kitabı elime. tam ilk sayfayı çevirecekken uçağın güvenlik anonsu düşlerimden uyandırdı beni. gözümü açtığımda, hostes kılığına bürünmüş dünyanın en güzel kadını, portakal suyu uzattı, çapkın bi göz kırpış eşliğinde.

“Buyrun nejat bey.”

“Teşekkür ederim.”

Bardaktan bi yudum aldım. havai fişekler patladı içimde. votka portakal! tekrar kapattım gözümü, düşümde seni görmek için. kitabı geri verecektim, yoktun. kitabın kapağına baktım:

Ben Hep Senin Yanındaydım.

Masallara daldım...

Kitapçı Dünyam Olarak Sizlerde Bu eseri okuduysanız veye okumaya başlayacaksanız ise; Lütfen yorum kısmında belirtebilir ve Blog sitemizi  izleyiciler bölümünde izlemeye alabilirsiniz.


Yorumlar

  1. Nejat işlerin bu kitabını çok merak ediyordum. Hemen almalıyım . Teşekkürler 🙏

    YanıtlaSil
  2. Açıkçası edebiyatımız bana göre tam bir çoraklaşma içinde.
    Kitap yazmak öyle herkesin yapması gereken ya da yapabileceği bir şey değil.
    İçinde bulunduğumuz çağda, kişiler başka dallarda popülerlerse kitap da yazayım gibi düşünceler içerisine giriyor ve ortalık "Kitabım çıktı" diyen ünlülerle doldu.
    Saba Tümer bile "mutluluk reçeteleri" paylaşmaya çalıştığı bir kitap bastırtmış.
    İnsanın önce "Ben kitap yazabilecek entelektüel altyapıya sahip miyim?" diye kendini bir sorgulaması gerektiğine inanıyorum.

    Nejat İşler'i farklı sanat dallarından tanıyoruz; ön yargılı da olmayayım. Belki de çok derin bir entelektüel altyapısı vardır; kalemi güçlüdür.
    Hafta sonu bir inceleyeceğim kitabı yazınız üzerine; okuduktan sonra yorum da paylaşırım.
    Kitabı tanıttığınız için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu sabırsızlıklan bekliyoruz. Teşekkürler

      Sil
  3. Nejat Işler in iyi bir şeyler yaptığını dusunuyorum. Bir Saba Tumer saçmalığı yapacagini dusunmek bile istemiyorum. Okuduktan sonra dusuncelerimi merak ediyorum

    YanıtlaSil
  4. Nejat işler herkesin tanıdığı bir ünlü olduğundan kitabi çoğu kişi ben dahil olmak üzere alıp okumak istiyorum tabiki. ama önemli olan bizlere istediğimizi verebilecek bir kapasiteye sahipmidir orası tartışılır. Yinede bilgilendirici yazınız için tskler. En kısa zamanda okuyup analiz edeceğim dostça kalın.

    YanıtlaSil
  5. Nejat İşler'in ses tonu şiir okumaya elverişli. Aslında şiir kitabı yazmış olsa kendi sesinden şiir de dinleyebilirdik. Bizlere duyurduğunuz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Nejat İşler'den Yeni Kitap-Ben Hep Senin Yanındaydım
    kitapçı dünyam ailesine teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Kitabı baya beğendim okurken de okuduktan sonrada içimi enfes bir huzur kapladı. Kitapçı dünyama bana bu kitabı okumamı sağladığı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Nejat işler ve kitapçı dünyam. Teşeklürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder