Bana Seni Seviyorum Deme Hissettir-Miraç Çağrı Aktaş

“Bana Seni Seviyorum Deme Hissettir” ne kadar güzel bir kitap başlığı. Aslında öyle olması gerekmiyor mu? Seviyoruz diyoruz ama işte… Birde sevilenin gözünden görmek gerekmiyor mu?
“Bana Seni Seviyorum Deme Hissettir” aslında tüm bu sorunların çözümü için kaleme alınmış bir kitap. Sevgiliye en güzel hediyeler arasında olması gerek. Daha anlamlı ve daha hissedilir olabilir. İnsanlar biraz basit sevebilir ama önemli olan o basitliğin için doldurmak. Eğer bu olursa bir nebze de olsun aşkın ihtişamı gözler önüne serilebilir ve hissedilebilir.
Miraç Çağrı Aktaş, bu güzel eseri kaleme ; sevginin hissedilebilir olacağını bu gösterecek kadar hissettirebilmeyi anlatmış…
Oldukça akıcı ve  üslup açısından da mükemmel bir eser. Çok satılanlar arasında yerini almış bir kitap…




“Bana Seni Seviyorum Deme Hissettir-Miraç Çağrı Aktaş” Kitap Arka Kapak Bilgisi…

Sevmekten daha önemli şeyler vardır. Hissettirmek gibi koklayarak öpmek gibi. Bazen sevilmekten çok varlığını hissetmek istersiniz. Varlığını hissedemediğiniz birini sevemezsiniz. Kadınlar sevildiğini duymaktan çok hissetmek ister. Sevdiği adamın sevgisini hisseden kadından daha güzeli yoktur.

Sevdiği kadına sevgisini hissettiren erkeğin aşkına doyum olmaz. Ben bu kitapta kendimi sana hissettirmeye geldim. Ben sevdikçe hissettirdim, sen hissettikçe gittin. Oysa sen benim kalbimin kafası güzel haliydin. Ve o gün öyle bir gittin ki, ben o günden sonra kendimi hissetmedim. Ve o kalple seni sevdim...
(Tanıtım Bülteninden)


NOT: “Kitapçı Dünyam Ailesi Olarak Sizlerlen Bu Güzel, Okunması Gereken Eserleri Paylaşmak Bizi Mutlu ve Huzurlu Kılmaktadır. Sizlerde Bu Güzel Eserleri Paylaşarak Gerek Okuyacak Kitleye Ulaşabilir Gerekse de Destek Olabilmek Amacı İle Paylaşmanızı Rica Ediyoruz…”


Bol ve Huzurlu Okumalar…

Yorumlar

  1. Ben seçdikçe hissettirdim, sen hissetdikçe gitttin. Muhteşem kelimeler. Okurken bazen içim acıdı bazen heyecanlandım. Ne güzel akıcı cümleler seçilmiş.

    YanıtlaSil
  2. gerçekten de, sözden öte, davranışlara yansıyan duygular çok kıymetli oluyor. Kaleminize sağlık..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder