Senli-Merve Akıncı

Merve Akıncı’nın kitabı Senli‘yi matbaadan gelir gelmez merakla elime almış ve yaklaşık 3 saat içinde de bitirmiştim. Ancak tabii ki bir türlü yorumunu yazacak fırsatı bulamadım, severek okuduğum, bitirdiğimde beni etkileyen romanların çoğunda başıma gelen bir durum zaten bu. Bu kitap da çok hoşuma gitti, hatta öyle çok hoşuma gitti ki İzmir Kitap Fuarı’nda kendisini yakaladığım gibi bir imza aldım. ;) Ve nihayet bu pazar sabahı oturdum ve yorumu yazmaya karar verdim. Yoruma geçmeden önce şunu da eklemek istiyorum; ben Merve’nin ilk kitabı Şahmelek‘i okumadım, ancak Senli’ye dayanarak diyebilirim ki bence son zamanlarda çıkan Wattpad yazarları çılgınlığı içinde Merve Akıncı kendisine yer edinecek, kalıcı olacak yazarlardan birisi.
Ve Senli romanı tüm o okuduğunuz, çoğu son derece basit yazılmış Wattpad romanlarından kesinlikle farklı. Şimdi daha fazla uzatmadan yorumuma geçeyim, değil mi?